Σάββατο 25 Μαΐου 2013

Έτσι αγάπησα και εγώ την Πόλη...

Πολίτης δεν είμαι, η καταγωγή μου είναι από τα Σούρμενα και τη Σάντα του Πόντου. Παρόλα αυτά έχω μια  σημαντική σύνδεση με την Πόλη. Από μικρός αγάπησα την Πόλη χάρη σε αυτούς τους κυρίους, Α. Αγγελόπουλος, Α. Αθανασιάδης, Κ. Αναγνωστίδης, Μ. Βεντουρέλλης, Φ. Βυζάντιος (β πρόεδρος), Α. Δημητριάδης, Δ. Δημητριάδης, Ν. Ζουμπουλίδης, Μ. Θεοδοσιάδης, Θ. Ιωακειμόπουλος, Π. Καλπακτσόγλου, Θ. Καρτσαμπέκης, Δ. Κοεμτζόπουλος, Κ. Κοεμτζόπουλος, Π. Κοντόπουλος, Κ. Κρητικός, Μ. Κωνσταντινίδης, Π. Μαλέτσκας, Ι Νικολαίδης, Λ. Παπαδόπουλος, Φ. Σαμαντζόπουλος, Θ. Τσούλκας, Μ. Τσούλκας, Σ. Τριανταφυλλίδης, Τ. Τριανταφυλλίδης. Οι κύριοι αυτοί λοιπόν, με καταγωγή από την Πόλη, ίδρυσαν το πιο ιστορικό σωματείο της Βόρειας Ελλάδας, φυσικά μιλάμε για τον ΠΑΟΚ, τον Πανθεσσαλονίκειο Αθλητικό Όμιλο Κωνσαντινουπολιτών. 
















Ετσι από μικρός ήρθα σε επαφή με την Πόλη, μέσω της "αρρώστιας" μου αγάπησα την Πόλη. Όταν εγκαταστάθηκα στην Πόλη, μια από τις πρώτες μου πράξεις ήταν να επισκεφθώ τον Αθλητικό Σύλλογο του Πέρα (το σωματείο από όπου προέρχονταν τα ιδρυτικά μέλη του ΠΑΟΚ), να δω από κοντά το κτήριο και τους ανθρώπους κυρίως που συνεχίζουν να παλεύουν με την σκληρή πραγματικότητα της σημερινής Τουρκίας και όχι μόνο, με σκοπό τη συνέχιση της λειτουργίας του συλλόγου.



















Αντικειμενικός δεν μπορώ να είμαι στο θέμα αυτό, δυστυχώς κάθε φορά που πάω να γράψω για αυτό το θέμα με πιάνει ρίγος... Κάθε φορά που ανοίγω την πόρτα για να μπω στα γραφεία του συλλόγου, τα πόδια μου τρέμουν, η καρδιά μου τρεμοπαίζει και η σκέψη μου ταξιδεύει. 
Παραπάνω δεν μπορώ να γράψω, γιατί ήδη το ομαδικό ΠΑΟΚΤΣΙΔΙΚΟ συναίσθημα με έχει οδηγήσει σε άλλο κόσμο...
Για αυτό το λόγο, θα σας παραπέμψω στο φίλο Θοδωρή και στο http://tixamperiaapothnpolh.blogspot.com/2013/03/blog-post_11.html που έχει γράψει ένα φανταστικό κείμενο για τον ιστορικό σύλλογο.

Θα κλείσω, ζητώντας συγνώμη για το οπαδικό περισσότερο παρά ιστορικό κείμενο, είχα ανάγκη να γράψω για το πως αγάπησα και εγώ την Πόλη. 

και ένα βίντεο από την μοναδική επίσκεψη του ΠΑΟΚ στην Πόλη